Denssan

Nu är jag tillbax igen!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har som ni säkert har märkt haft ett lite uppehåll med bloggen, eller nja med livet kan man kanske säga.. =).. Jag har haft mina 2 veckors ledighet och det har varit underbart! Jag har hunnit spendera tid med mina nära och kära och haft det kanon, jag ville verkligen inte gå upp i morse och bege mig till jobb, men man har väl inget val.
Nu när ajg väl sitter på jobb så tycker jag det är helt okey. Här är inte så många människor så jag kan lyssna på min musik och fixa med mina papper samtidigt och det tycker jag om!

Hoppas att ni haft en bra slut på förra året och en underbar start på det nya! Nu är det nytt år vilket betyder nya utmaningar och jag ser verkligen framemot vad det nya året har att komma med, jag hoppas på att det är många roliga och spännande saker! Mest av allt så längtar jag efter SOMMAREN och vi går emot rätt håll, wiiieeeiii... =)

Denna veckan jobbar jag bara 4 dagar, härligt! Så jag tror att den första veckan i jaunari kommer att springa iväg snabbt vilket jag tycker är positivt, jag vill att januari och februari kan springa iväg så jag kan räkna ner till vår resa.. =).. Nu har vi även bokat biljetter till träffen i Las Vegas, åhh jag längtar!! =)

Nu har snön börjat komma igen och det hatar jag. Snö är bara skit här nere i skåne, det bidrar bara med en massa olyckor. Folk kör som galningar och det gör mig så jäkla förbannad. Jag sitter och svär och skriker i bilen. Okey om de skadar sig själva men tänk om de skadar någon annan! Det är väl bättre att man kommer 20 min för sent än att man inte dyker upp alls. Jag hoppas att det slutat snöa tills jag ska köra hem till älsklingen!


Dags för lunch!


Jenny, Jag och älsklingen på Mojo i lördags <3



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: