Denssan

Jag får panik!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag vet inte vad jag ska göra! När jag kommer hem. duschat och lagt mig till rätta i soffan så kommer det smygande, jag får panik! Jag får be älskling om hjälp! Ja detta jäkla kilande på mina fötter! Nu när det håller på att läka och går emot sitt slut så kliar det sattan! Jag får ta blöta handdukar och klia igenom dem, jag vrider mig i soffan/sängen och får rent ut sagt panik! Jag hatar det! Men jag hoppas att det snart går över och att läkningen blir bra! För det är ju värt allt, för fy satan vilka snygga fötter jag har nu!

Igår planerade vi inför vår kursstart och nu har vi kommit fram till första veckan i mars, då sätter vi på Ryttaregården igång våra hundkurser. Men redan nästa fredagen den 7:e fabruari så har vi allmän träning, så har du hund, vilken ålder som helst, så är du välkommen till oss den dagen. Vi tränar tillsammans, fikar och pratar hund! Hör av dig om du är intresserad.. =)


Idag blir det TRÄNING! Äntligen säger jag bara. Jag har haft ett låååångt uppehåll men nu jäklar är det dags att ta mig i kragen och göra min kropp vacker till bikinisäsongen.. =)




/Denise

Kommentarer

  • Linda säger:

    Lägg på is!!! Bedöva hela foten så känner du inget=)

    2010-01-26 | 11:36:25
  • Cicci säger:

    Lycka till med träningen! Å hoppas att det slutar klia snart ;-).

    2010-01-26 | 12:51:52

Kommentera inlägget här: