Denssan

Jag älskar att vara moster!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har spenderat hela helgen med mina små trollungar och jag har älskat varje minut! Jag älskar verkligen att vara moster till världens sötaste barn!
Fredagen blev det lugnt och skönt. Calina kom en sväng, vi åt våfflor, drack te, tittade på Disneyfilmer, snackade och bara mös. Barnen somnade tidigt och älsklingen likaså <3 Jag själv somnade inte från klockan var närmare halv 1.

Kl 6 blev jag väckt av min sessa Alice. Så det var bara till att resa sig och sätta igång dagen. Jag fixade med tvätten, mös med Alice och kl 7 var det dags för Vince att vakna. Han hade kissat ner sängen så jag fick tvätta av honom i duschen. Sen var det dags för frukost och väckning av älsklingen. Kl kvart över 9 var vi framme vid Old Bones laddade med varm chocklad, bullar och frukt. Men tji fick vi för när vi kom så hade de redan satt upp nummerlappar, perfekt tajming! Så det blev raka vägen till Entré och leklandet. Där blev det mycket bus och skoj och efter lite mer än 1,5 timme var jag och älskling helt slut! Då blev det Burger King och Jenny kom och mötte oss.. =)
Iväg till old Bones igen och denna gången fick vi vänta över 1 timme i bilen med barnen medans älskling bokade tid. Men det gick bra.. =)
Sedan blev det en tur till Slottsmuseumet och titta på djuren, mysigt! Men det är inte klokt vad allt var mycket större förr.. =)
Efter vår härligt utflykt blev det en sväng på mobilia med Vince sovandes i kundvagnen och Alice överlycklig och helsade på allt och alla <3 det blev ett par grymt snygga jeans till mig och ett linné, träffade Monica, Malin och underbart söta Lo =)
Direkt hem och satte igång med maten som Vince hade beställt, Thaimat.. =).. Älskligen gjorde en grymt god gryta och mamma & pappa kom och åt med oss. Sen spelade vi Geni och jag vann en av gångerna, duktigt Denise! =)
Vid 22 tiden åkte mina underbara föräldrar hem och jag tänkte natta Vince. Men när halv Pippi Långstrump hade gått så somnade JAG! Vinde väckte mig när filmen var slut och sa "Mutter jag går ner till Marcus och tittar tv", haha söta unge <3
Älsklingen och Vince kom sedan upp och vi satte på en ny film Lucky Luuk så efter 20 min sov Vince som en stock och jag kunde smyga ut till min säng.. =)

Sönadegn tog vjag barnen på morgonen och sedan köre jag och lämnade Alice hos min moster. Naww mosters sessa ville inte gå ifrån mig, underbart <3
Sen blev det jobb på auktionen hela dagen. Där fanns lite saker som jag ville ha, men som vanligt så gick det alldeles för dyrt!

Väl hemma halv 7 blev det duschen, en bok och lite tv. En annan del av Köong förstås, det kan jag inte missa.. =).. Sen somnade jag gott kl 9. minns inte ens att jag pratade med älsklingen när han gick och lade sig.. =)


Idag blir en en sväng hem till Annika med Jenny och planera inför våra kommande hundkurser, skoj! Är du intresserad av valplydnad, allmänlydnad, Rallylydnad så hör av dig! =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: