Denssan

Idag är det pappas tur...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

att lägga sig under nålen.. =).. Han ska göra en stor tatuering på sitt bröst, jag är riktigt stolt över vad min pappa ska göra. Han ska skriva min mammas namn, min systers namn, mitt namn, lillebrors namn och barnbarnens namn (han har även lämnat plats till framtida barnbarn) Jag fick tårar i ögonen när han berättade detta. Han sa: "Det är ni som står mig närmast och därför vill jag ha er intill mitt hjärta!" Jag har helt enkelt världens sötaste pappis! Så direkt när jobbet är slut idag så bär det av till Old Bones med lillebror för att hålla pappas hand.. ;)


Världens sötaste pappa!

Jag har sovit riktigt dåligt i natt. Jag klarar helt enkelt inte av att inte ha älsklingen intill mig! Eftersom KU startade igår så kommer jag nu att sova "i min lägenhet" på onsdagar. För det första så känns det inte som min lägenhet, jag har "flyttat" därifrån för längesedan. För det andra så har Shira fått för sig att hon ska ligga under täcket tillsammans med med mig, något som hon aldrig gör annars. Det är inte alltid så mysigt som det låter eftersom hon väcker en minst 10 gånger på natten, då har täcket åkt av henne, så då får man lyfta täcket och släppa in henne. Sen ska hon lägga sig till rätta innan man själv kan lyckas somna om.

Jag hade en mycket trevlig kväll på KU igår. eftersom det är nytt år så är det inköpt en massa nya roliga sällskapsspel så hela kvällen gick åt att testa och jag skarattade grymt mycket! Det som tar priset var när min lillebror skulle krypa runt bordet, han är så söta han.. =).. Han chockade mig också, sattan vilken vig lillebror jag har..=)

Idag blir det som sagt Old Bones för min del, alltid lika trevligt.. =)
Sen kommer jag nog att somna kl 21 med min bok i handen och min älskling intill mig <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: