Denssan

Idag är det onsdag, hela långa dagen!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var det mitt i veckan igen, skönt helgen närmar sig.. =)
Idag är det jobb från morgon till kväll. Slutar här kl 16 och börjar kl 18 på KU. Men det är alltid lika trevligt att träffa mina ungdomar.. =)
Har haft möte idag på jobb med mitt arbetslag. Jag måste säga att jag trivs väldigt bra på jobb, stämningen har blivit så mycket bättre och jag hoppas att det kommer att förbli såhär.. =).. Allt blir mycket roligare när man kan skämta och skratta med varandra, det tycker jag om.. =)

Så idag efter jobb nr 1 blir det bara hem, fixa med mat, prata med Jenny och gå en sväng med Shishi. Sen är det bara att bege sig till jobb nr 2. Slutar kl 22 ikväll och då är det raka vägen hem till sängen som gäller, längtar redan dit.. =)
Men idag får jag sova utan älski ocg det hatar jag! Men jag tvinga upp Shishi i min säng och kramar om henne under täcket hela natten, det är tur att matte har sin Shira <3 <3 <3



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: