Denssan

Ibland hatar jag bloggen!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Skrev ett LÅNGT inlägg precis, men nej det försvann. Sånt kan göra mig grymt förbannad! Så nu får jag försöka en gång till!

Fredagen spenderades på soffan, med 2 filmer, suschi, lite godis och älsklingen. En helt perfekt fredag.. =)

Lördagen vaknade jag tidigt. Smög upp för att läsa färdigt min bok "Om det så skulle kosta mig livet". Handlar om en kvinna som lämnat Kristet Centersyd utanför Höör. En väldigt intressant bok där hon berättar om "misshandlen" ifrån pastorn och resten av församlingen. Eller nja jag vill mer kalla det en sekt. För mig är det inte kristet att "misshandla" och utsätta någon för det som hon blev utsatt för. De skulle driva ut demoner ifrån henne på ett väldigt omänskligt sätt. Ja jag kan helt enkelt rekommendera er denna boken.. =)
Kvällen spenderades med mina älskade föräldrar, älski och Jenny. Det blev god mat, efterrätt, godis och en del geni-spelande. Härligt..=). Det var en underbar kväll med mycket skatt och en del USA snack, men tyvärr inte så mycket som vi hade tänkt.
Sov över hos föräldrarna, jag och älski delade en liten säng, så jag låg intryckt till väggen hela natten! Men älski hade stor plats och Shira kunde bre ut sig i soffan. Det viktigaste är att de har det bra.. ;)

Sönadag: Åkte en tur till Britten på sjukhuset. Mötte upp Mats och Monica och stannade i ca en timme. Sen tog vi en sväng till Maxi, hämtade Shishi och sen hem till soffan. Såg en film (eller jag såg halva), tvättade och sedan var det mina favvis program. Project runaway, underbart program och sedan det bästa En annan del av Köping. Vilka underbara människor! Jag verkligen älskar detta programmet! De får en på bra humör =)


Idag har jag inga större planer. Jobba färdigt, hem och städa och sedan är det väl tv:n eller den nya boken "Vår lilla hemlighet". Den handlar om incest och jag bli alltid lika förbannad när jag läser om det. Men samtidigt tycker jag det är väldigt intressant att läsa hur man orkar gå vidare i livet. Men jag har precis börjat så jag berättar senare om den är bra eller inte.. =)


Igår hade jag två långa samtal med en av mina favvisar Linda! Det var evigheter sedan vi pratade i telefon och jag ska erkänna att jag saknat det! Jag hoppas att du fick lite hjälp av mig och jag vill att du ska veta att jag finns för dig när du än behöver! Även om vi har långt avstånd emellan oss, så har vår vänskap ingen gräns! Jag är stolt över dig att du klarar all den press som du gör! De dagar du inte klarar det så vet du att du kan/ska vända dig till mig!  Jag vet att du kommer att klara detta! Men det viktigaste är att du mår bra och att du tar hand om dig, jag vill ha hem min Linda hel! Jag hoppas att vi ses snart! Du ska veta att jag älskar dig <3






Dags att jobba!

 

/Denise

Kommentarer

  • Devinia Euvel säger:

    sv; Oja, bortsett från då man förlorar en auktion. ;P

    2010-01-18 | 14:38:25
    Bloggadress: http://ultrapid.blogg.se/
  • Devinia Euvel säger:

    sv; Precis. :)

    Jag brukar alltid vänta till sista sekund att lägga mitt högsta bud, då brukar jag oftast vinna. ^^

    2010-01-18 | 15:30:11
    Bloggadress: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: