Denssan

Hon hade inte alla hönsen hemma!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Förresten såg ni Outsiders på kanal 5 igår. Jag kan ärligt säga att jag blev rädd för den tjejen med dockorna, hon kan enligt mig inte vara riktigt frisk. För det första så säger hon att dockorna pratar med henne och sedan bygger hon upp en hel fantasivärld med dessa dockor. Är det bara jag som tycker att det är lite skrämmande? Är man inte sjuk om man hör röster i huvudet och spenderar flera timmar om dagen tillsammans med sina dockor och lever ett liv tillsammans med dem? Är det inte dags att denna tösen växer upp och lever sitt liv utanför sin fantasi? Skrämmande tycker jag!


Tack min prinsessa Linda för ditt tips, det ska jag utan tvekan testa imorgon. Du är bäst <3 <3 <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: