Denssan

Bara en vecka kvar...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är det bara en vecka kvar till mina nya gaddningar, åhh jag längtar! =)
Jag vet att det kommer att göra så fruktansvärt jäkla ont, men vill man vara fin så får man lida pin. ;)

Tråkigt väder är det idag och jag vill knappt gå utanför dörrarna, det vill absolut inte Shira heller. Hon hatar det! Hon håller sig i flera timmar bara för att slippa, hon vill stanna under täcket och bara bli liggandes och kela, hon är helt underbar mattes bebis <3
Så idag efter jobb (får sluta tidigare idag, skönt) så blir det raka vägen hem till Malmö. Vänta på att älkling slutar och sedan åka och handla för idag får vi fint besök av Jennypenny.. =).. Det blir nog någon bra film och god mat för vi har tvättid idag med, tråkigt!
Sen imorgon kan man sova länge och det ska jag göra, härligt!
Hade även tänkt att gå en långpromenad antingen i Bokskogen eller Bulltofta, får se hur det blir men minst 5 km ska jag gå i alla fall..=)

Nu ska jag fixa lite till på jobb.. :=)


Snart har jar fler snygga konstverk på min kropp och jag bara älskar det!!


/Denise

Kommentarer

  • Karolina säger:

    Du får inte glömma att lägga upp bilder på the tattoos sen när de är klara :) Jag är nyfiken!!

    2010-01-06 | 14:29:37
    Bloggadress: http://karolinablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: