Denssan

Vem kan man egentligen lita på??

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Det är en fråga som jag ofta kan ställa mig. Vem är det som jag verkligen innerstinne kan lite på till 100%? Jag vet att jag kan lite på min älskling, annars hade jag inte kunnat spendera mitt liv med honom.
Mina föräldrar och syskon, svärföräldrar och släkt vet jag också att jag kan lita på.
Men vem kan man lita på som är ens vän? Som finns där när man behöver och står med öppna famnar och kramar om när man är ledsen?
Jag vet att det är många mer än jag som under årens lopp har blivit svikna av en vän. Det har hänt mig några gånger och var gång så gör det så jäkla ont! Det skär in i kroppen och man blir grymt ledsen och besviken.
Det är därför som jag inte släpper in många i mitt liv, jag kan lika bra vara utan en ytlig vän, det vill jag inte ha. Jag behöver någon som finns där till 110%, precis som jag finns för den personen.
Jag kan ärligt säga att jag är en människa som ställer upp på mina vänner till 110%. Jag gör allt för att personen ska må bra, släpper in dem i mitt liv och i min familj. Det är därför vem som helst inte blir insläppt på mitt liv, jag vill inte bli sviken igen!
Jag står i en jobbig situation just nu och jag verkligen hatar det! Vilken ben ska jag egentligen stå på? Vad ska jag göra?
Denna veckan har varit en helvetesvecka, jag hatar verkligen denna veckan. Jag vill aldrig uppleva den igen!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: