Denssan

Då har man torkat hundkräk..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har inte haft tid att skriva idag men nu hinner jag ett lite inlägg.. =)
Var hemma på lunchen, kom hem till en helt överlycklig hund och en nerkräkt lägenhet! Shira hade kräkt lite här och där, inte rört maten och bara piper. Så det var bara till att torka upp allt krär och gå en sväng med Shira. Som tur är så är hon inte dålig i magen så antagligen är hon lite kräkig nu när hon är skendräktig. Skönt att det är sista gången, både för mig och henne. Kunde inte lämna henne hemma utan nu ligger hon här sidan om mig på jobb och halvsover, mattes lilla tös <3

Idag hade jag och älskling tänkt att träna men eftersom jag inte vill lämna Shira själv så får vi hoppa det idag. Får ta och träna både lördag och söndag istället.. =)
Jag planerar istället att laga en god middag och mysa framför tv:n, kanske ska se den nya wallander? Där är ju faktiskt S:t Nicolais flickkör med och sjunger (kyrkan där jag jobbar)

Sen måste jag planera inför helgen då det är dasg för Buddy Holly!! =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: