Denssan

Trött och sliten, ge mig VÅR!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är jag trött, något så fruktansvärt trött! Men det känns ganska bra att det är sista "arbetsdagen" denna veckan för imorgon ska vi ¨på utbildning. Vi ska till Ystad på ett Spa och ha utbildning, kan det bli bättre?? =)
Känner verkligen att jag behöver det just nu, är trött och sliten i hela kroppen. Jag tror att det är detta jäkla väder som gör det. Just nu längtar jag bara till våren, sol och värme! Eller nja jag längtar mer till USA, bara en och en halv månad kvar =)



Ibland blir man bara ledsen på andra människor. Det går inte att beskriva känslan men det är inte samma som förut. Vänskapen känns annorlunda och jag verkligen hatar det! Vet inte vad jag ska göra mer än att vara ärlig och kämpa vidare. Jag hoppas på att allt kan bli som förr <3




Snart är det helg och jag längtar! Ska på kalas imorgon hos min prinsessa Alice <3 Jag ska pussa och busa med mina älskade små troll!
Sen ska vi köra tidigt på lördag till Lidköping. Där ska vi mysa på hotell och Marcus ska fixa färdig sin tatuering som han påbörjade på för ett x antal år sedan.. =) Sen blir det middag på kvällen, vi firar Alla Hjärtans Dag dagen innan. Min älskling är det bästa som finns <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: