Denssan

Jävla grannkärring!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu är det andra natten i rad då jag inte kan sova för att hon för ett jäkla väsen! Hon och någon karl diskuterar högt och livligt mitt i natten, de skriker, slår i saker och beter sig som idioter, men varför måste man göra dteta mitt i natten?? Hon sover hala dagarna och är som en idoit på nätterna, jag har fått nog! Jag är trött på knackningarna i väggarna och din hemska röst och människorna som skriker på dig på gatan (behöver jag säga vad det är för människor)! Åhh försvinn!!

Nu skiner solen och antagligen är det lugnet före stormen. Jag vill inte ha storm, jag vill kunan komma hem till min älskling. Jag behöver det idag. Blir inte mina nätter bra och får ajg inte min skönhetssömn så blir ajg på ett konstigt humör. Jag kunde inte hitta kläder, kan inte fixa håret och blir som ett barn, då behöver jag min trygga famn, den bästa plasten som finns hos min älskling! Idag behöver jag bara ligga med dina armar om mig medans vi tittar tv! Börjar det bli storm så tänker jag köra hem, så de så!

Igår var jag riktigt duktig, jag lagade mat! Ja ni som känner mig vet att det alltid är älsklingen som lagar mat hemma hos oss, men igår fick jag ett sug. Så jag fixade blomkål inbäddat i köttfärslimpa, potatis och egen brunsås, mums säger jag bara! Sen fick vi oväntat besök av en trevlig dam vars hus hade brunnit ner och hon behövde ha lite hjälp med nummer och det är klart att man ställer upp, bjuder på middag och pratar. Hade en sån sak hänt mig hade jag uppskattat om någon ställt upp så för mig. Hon var så glad när hon gick och frågade om hon var välkommen fler gånger, klart sa både jag och älsklingen med ett leende på läpparna.. =)



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: