Denssan

Jag har det bästa av det bästa!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag kan inte säga med ord hur förälskad jag är i min älskling! Han gör varje dag speciell och han gör mitt liv värt att leva! Jag kan inte tänka mig en dag utan honom, det är vi två för evigt!
Jag läser en underbar blogg och en flicka som förlorat sin livs kärlek, det är många gånger tårarna har åkt ner för kinderna när man läst och jag kan inget annat än beundra denna underbara människa som tar sig igenom dagarna även om det många gånger kommer hinder i vägen! Jag beundrar dig! Du är en underbar mamma!

Saramedsinrocktiara.blogg.se






Igår hade jag en underbart bra dag! Jobbet fungerade bra och dagen sprang iväg! Sen efter jobb fick jag träffa den lilla prinsessan Leony, hon somnade gott i min famn! Fick träffa caroline en liten stund bara, men vi han snacka en del och det var riktigt mysigt! Ska se hur det ser ut nästa vecka, kan säkert klämma in en kväll.. =)
Sen var det dasg för KU och där blev det Wii Fit, grymt skoj! Jag vann det mesta, tyvärr killar känn er förlorade, haha ;) Fick även reda på att min älskling gjort en vacker sak för mig! Han var hos tatueraren och fortsatte på sin högra arm och i den nya tatueringen har han en dolk och i dolken har han gjort ett litet hjärta med bokstaven D i! Hur underbart gulligt är inte det? Jag älskar dig mest i hela världen älskling! Du gör mig lycklig!





Idag är det torsdag vilket innebär snart fredag! Underbart!
Helgen blir lugn som det ser ut nu i alla fall, vet säkerligen mer imorgon.

Men dagen idag är det jobb som gäller och sedan träning ikväll. träningen blir roligare och roligare för var gång och ja snart har man väl bikiniformen, känner mig stolt! =)




Calina, Jag och Jenny






/Denise

Kommentarer

  • Bella säger:

    Är så glad för dig att du träffade markus, och genom honom har du ju hittat sig själv med och ni två passar perfekt ihop!Kramar <3 kusin Bella.

    2010-02-18 | 14:30:15

Kommentera inlägget här: