Denssan

Idag är en spännande dag.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Dagen började underbart bra, som vanligt när man vaknar med sitt hjärta <3
Morgonen på jobb har varit riktgit bra, god frukost och mycket snack.. =)
Nu hoppas jag att resten av jobbtimmarna blir lika bra!
Sen efter jobb händer det spännande saker. Jag och älskling ska iväg och titta på lägenhet! Det ska bli rikigt skoj och det känns som att vi kommit igång på riktigt nu, äntligen letar vi bostad tillsammans! Vi har båda två börjat fantisera om hur vi vill ha möblerat och vi är överrens med det mesta, vi vill INTE ha en IKEA lägenhet =) Jag tror att vi kommer att åka runt på en del loppisar och auktioner, vi har ju en speciell smak och tycker inte om de alla andra tycker om, vi är inte som alla andra jag och min älskling <3

Vi har även börjat att rensa ut saker lite smått, ut med det gamla och in med det nya.. =).. Men det är mest älsklingen som får rensa eftersom det är hans saker och gör jag det så kanske jag slänger något som betyder något för honom och det vill jag inte! Men idag hade jag tänkt att gå på garderoben, där ligger en hel del skit, även mitt skit! Jag har mycket som kan slängas eller ge bort till de som behöver. Jag har mycket kläder som knappt är använda och jag tycker bara att det är bra om det kommer till användning.. =)




/Denise


Kommentarer


Kommentera inlägget här: