Denssan

Det är sjukt vad dyrt det är i Malmö!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Det är helt sjukt vad lägenheterna kostar i Malmö. Vi skulle iväg och titta på en igår, det var en 2:a, inget sådär speciellt. Innan vi åkte iväg gick vi in och tittade på den igen, men då var budgivningen redan igång och den var uppe på 1,3 miljoner. Det är fan sjukt! Jag ger inte 1,3 mille för en liten 2:a!! Eftersom det inte är tänkt att vi ska bo där hela livet utan vi vill båda två ha hus så vill man inte köpa något alldeles för dyrt!
Men vi hittade i alla fall en annan som vi ska titta på som ligger i Limhamn. En två som behöver renoveras, perfekt. Den ligger intill en liten park, har balkong och lagom stor. Jag hoppas att detta kan bli något! Håll tummarna, lova!! =)

Idag är det onsdag och det är jobb hela dagen. Jag hade tänkt att åka hem till Calina och mysa med den lilla prinsessan, men jag är lite förkyld så jag tror inte att det är en bar idé. Tror tyvärr att jag får vänta några dagar till. Ska i alla fall ner en sväng i stan och om jag hinner vill jag sola med. det är mycket man ska hinna med under de 2 timmarna man är ledig, haha.. =)



/Denise

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Hej! Vilken mysig blogg du har! Tycker för övrigt din stil är väldigt hätfig!

    Jag arbetar som hudvård konsult för Mary Kay, så är du intresserad av deras produkter eller du vill ha en Facial så går det bra att kontakta mig på [email protected]



    HA en bra kväll// Sarah

    2010-02-17 | 18:58:58

Kommentera inlägget här: