Denssan

Buddy Holly var underbart bra!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu var det måndag igen, ny vecka och nya möjligheter! Min helg har rent ut sagt varit fantastisk!

Fredag: Lämnade Shishi till Skegrie, hem och städa, ducsha och fixa till mig. Mötte upp Jennypenny och Camilla utanför Syltan. Åt god mat, snackade en hel del tjejsnack och hade super mysigt! jenny körde hem runt 9 eftersom hon fick en hemsk huvudvärk. Jag och Camilla gick hem till mig, tittade på några program av outsiders snackade en hel del och sedan kom Danne och hämtade henne runt kl 11. Jag somnade en stund på soffan sen var det dags för sängen. Älsklingen kom hem runt 1, då blev det lite prat om kvällen sedan somnade jag gott i hans famn <3


Lördag: Upp i lagom tid, åt frukost på Rörsjöstaden sedan fick jag vänta i bilen ca en timme medans älsklingen jobbade. Jag hade några tidningar att underhålla mig med.. =)
Sedan lämnade älsklingen av mig hemma och världens sötaste Vince kom! Vi mös lite hemma innan det var dags för oss två att gå på Bio, det blev den nya Disney "Prinsessan och grodan". Jag tror inte att Vince hängde med riktigt, han var nog snäppet för liten, men vi hade ,ysigt, åt godis och mös <3
Sen var det bara till att lämna Vince igen, snabbt upp och göra mig snygg inför kvällen. Mötte upp min söta kusin halv 5 och sedan kom min underbara syster och mina älskade föräldrar och Lasse såklart.. =).. Åt fomndue på Lejonen, riktigt gott!
Sen bar det in till Malmö och min favvis Brolle i "Buddy Holly". Den var riktigt bra och ja jag kan helt enkelt säga att jaga vgudar Brolle ännu mer nu, vilken röst han har! Jag vill helt klart se den igen!
Sen hämtade min älsklin mig och det blev raka vägen hem till sängen!
Jag hade en underbar lördag och tack malla som förgyllde den, ni är underbara <3 <3 <3 Bilder kommer snart!



Söndag: Upp tidigt och ha hundkurs. Det kom många till Ryttaregården och vi hade en trevlig dag i kylan.. =).. Nu sätter vi snart igång våra kurser och är du intresserad så anmäl dig nu eftersom kurserna snart är fulla.. Det ska bli riktigt roligt och även om vi inte alls annonserat om att vi sätte rigång så har vi fått många anmälningar och det känns riktigt bra. Det kommer att bli superskoj! =)

Veckan kommer att gå snabbt som vanligt och jag har mycket på jobb idag, det känns bra.. =)
Ska träna idag med, har träningsvärk ifrån igår, men så ska det vara.. =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: