Denssan

Fullt upp

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har haft en superbra helg =)

Fredag: Åkte hem till svärföräldrarna tillsammans med mina föräldrar och min älskling. Tittade på Idol och jag blev riktitg glad över att Jay vann! Han har en underbar röst och jagt ror att han kan gå långt! Jag ringde till och med in och röstade =)

Lördag: Fick väggarna på toaletten i den nya lägenheten färdiga, supersnyggt! Jag tog en promenad på Entré och fick fixat älsklingens födelsedagspresenter och lite julklappar till barnen.
Sen till nya lägenheten, fixade med mina julstjärnor och mammis, pappis, Vince kom på besök =) Efter att de gått så kom svärmor, Malin och Lo. Jag passade på att åka med dem in till Trelle, hem till Calina. Här fick jag försöka göra mig vacker ;) Sen kl 19 var det tjejmiddag. God mat och trevligt sällskap blev det. Under kvällen kom det fler folk men runt halv 11 orkade inte lilla jag längre, då kom min älskling och hämtade mig =)

Söndag: Upp tidigt. Mötte min söta familj vis kyrkan. Vince och Alice gick Luica, de var så duktiga =) Sen blev det fika, pyssel och dans runt granen. När klockan var lite över 2 var vi lika tötta allihopa =)
Tog busen hem, åkte och handla sen hem till Malin för middag =)

Min helg har varit fullpackad men riktigt mysig <3






Erica: Har du någon blogg? =)


/Denise



Kommentarer


Kommentera inlägget här: