Denssan

Självmordsbombare

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu har jag hört mycket om detta på radion och nu tänkte jag skriva lite vad jag tycker och tänker om detta.
Jag tycker att det är rent ut sagt sjukt! Vart är vårt land på väg? Ska det verkligen börja med sånt skit här i Sverige nu också? Jag blir verkligen förbannad! Tror inte att jag egentligen ska skriva vad jag tycker och tänker, det kanske blir lite fel eller inte fel med det kan tolkas fel, men förjäkligt tycker jag att det är!

I natt vaknade jag av en hostattack. Gick ut i köket och tog ett glas vatten. När jag stod där så tittade jag ut genom köksfönstret. Där ser jag två grabbar/män som står och håller på vid dörren in till trappan intill oss. Det tar en stund innan jag kopplar att det är en kofot de har i handen och att de försöker att bryta sig in. Jag funderar om jag ska öppna fönstret och fråga vad fan de sysslar med, men eftersom jag inte har något på överkroppen så kallar jag på Marcus istället. Han kommer yrvaken och tittar ut. Öppnar fönstret och frågar vad de sysslar med och att de ska försvinna därifrån. Då går de till utgången och försvinner.
Det finns mycket uteliggare runt vår "gamla" lägenhet. Okey jag tycker synd om uteliggare, i alla fall de som inte har satt sig i den situationen själv, men jag vill inte ha dem i min trappuppgång. Det finns andra ställen de kan vända sig till och jag vill ha mina saker ifred!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: