Denssan

Någon som kan sy??

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har länge velat lära mig att sy kläder. Eftersom jag inte tycker om det som alla andra tycker om så hade det underlättat mycket om man kunde sy själv. Så jag har tänkt att lära mig när jag går på mammaledighet, det är då jag kommer att ha tiden. Är det någon av er läsare som kan sy och som skulle vilja lära mig?? Jag hade blivit överlycklig =)
Om du inte kan så kanske vi ska lära oss tillsammans?
Kom igen,var inte blyga!


/Denise

Kommentarer

  • Erica säger:

    Jag kan, är lite ringrostig dock för jag jar inte haft en symaskin på länge. Men jag kan försöka lära dig det jag kan =)

    Trevlig helg.

    Kram

    2010-12-11 | 13:09:15
    Bloggadress: http://ericaochgordon.blogspot.com
  • Katherine säger:

    Hej jag skulle också vilja lära mig sy

    och jag undrar om du Erica har tid och vill lära mig jag vill lära mig att sy kjolar. Kontakta mig på [email protected]



    tack :D

    2010-12-30 | 20:09:51

Kommentera inlägget här: