Denssan

Myspys med systeryster

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag undrar verkligen hur denna vinterna ska sluta. Det bara snöar och snöar, folk blir insnöade och bilarna kör av vägen. Vi vet helt enkelt inte hur vi här nere i Skåne ska betee oss när snön kommer. Vi är itne vana att köra på hala vägar! Så är det bara =)

Idag ska jag hem till min underbara syster efter jobb. Jag ska pussa på mina små trollungar, äta middag och titta på Tupperwear produkter =) Om säljaren kan ta sig ut till Dalabadet, det får vi helt enkelt se. Sen ska jag sova där, hur nu det ska gå. Jag som inte tycker om att ligga ensam i en säng, jag kanske helt enkelt får fråga Vince om han vill dela med moster =)

Nyaste bilden på mina små trollungar:

Är de inte helt underbart söta?? =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: