Denssan

Julen känns inte så långt bort

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Snön bara faller ner! Jag har nog inte sett så här mycket snö sedan jag var i Jukkasjärvi för något år sedan, helt sjukt! Varför kommer snön så här tidigt? Jag hoppas faktiskt inte att den ligger kvar till februari-mars, då får jag panik. Jag tycker det är mysigt med snö över julen men sen räcker det =)

Idag hoppas jag att jag kan ta mig hem ifrån jobb, jag vill hem till min älskling <3 Det blir en sväng till lägenheten sen hem och mysa i soffan. Jag tycker om att mysa, bara ligga i soffan och inte göra någonting. Men det börjar bli lite trångt i soffan, magen och jag får inte plats intill älsklingen längre, hur ska detta sluta?? =)


Jukkas 2008








/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: