Denssan

Bara 18 veckor kvar

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag går jag in i vecka 22, bara 18 veckor kvar! Det känns som evigheter, hela vintern ska vara över och våren ska komma innan vårt mirakel kommer till världen, jag verkligen längtar!
Kom att tänka på att jag kanske ska ta och lägga upp en bild på magen här, om ni är intresserade av att se =) Jag och älsklingen har fotograferat magen en gång i veckan sedan några veckor tillbaka, väldigt roligt att titta på. Som min kropp har förändrats! Men det är spännande, kroppen gör det den behöver och man får helt enkelt bara hänga med =)


/Denise

Kommentarer

  • Henrik.. säger:

    Nejdå, jag tycker det är rätt kul att fotografera annat med! faktiskt! :P



    Det skulle verkligen, VERKLIGEN vara skitkul. Jag måste bara ta mig i kragen och våga. Ge mig några dagar så ska jag smälta allt. Det skulle vara så kul att kunna ge er det.

    kram!

    2010-12-09 | 16:01:38
    Bloggadress: http://strykarhund.blogg.se/
  • Erica säger:

    Grattis till graviditeten. Dom sista 18 veckorna kommer gå så fort. Rätt som det e har du en ett åring. =)

    2010-12-09 | 18:32:23
    Bloggadress: http://www.ericaochgordon.blogspot.com

Kommentera inlägget här: