Denssan

Vilket jäkla väder!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag när jag körde till jobb så låg jag i 70 km/h. Jag vågade inte köra snabbare, det var så mycket vatten på vägen! Jag anser att det är bättre att komam försent än att inte komma fram alls. Jag tog extra tid på mig och jag hann i tid till jobb. Nu sitter jag och oroar mig för att jag kanske inte lyckas ta mig hem, det känns lite tveksamt eftersom det var så mycket översvämmningar i helgen och jag hatar att köra när det är mycket vatten på vägbanan. Men mend et löser sig säkert =)

Förresten, idag är jag, syster och min prins med i tidningen:
http://www.trelleborgsallehanda.se/



Lite kändis idag =) Härligt!


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Så fina ni är i tidningen!!!

    Ja, det jäkla regnandet är ju ingen höjdare.. Kör försiktigt.

    Nu ska jag masa mig till Teliabutiken för att låsa upp min mobil som jag råkade låsa igår =( Klanto!!Trött jag blir på mig själv...

    Sen blir det till att bädda ner sig igen å kurera dunderförkylningen.

    Ha det bäst, du fina ..... tjej =)

    2010-08-17 | 10:24:27

Kommentera inlägget här: