Denssan

Vilken underbar helg!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har haft en fruktansvärt bra helg =)
Fredagen spenderade jag med min söta mamma. Vi åt onyttigt hela kvällen, tittade på 2 1/2 män avsnitt och halvsov, det var ritkitg mysigt <3

Cardinals träff i lördags var riktigt lyckad! Vädret höll i sig bra, mycket folk, god mat och bra musik =) Grabbarna var riktigt nöjda! Jag fick träffat mina sötnötar Camilla (PatC), Fia och Cicci! det blev mycket snack om allt och inget, mycket skratt ja det var riktigt perfekt =)

Jag har verkligen funnit helt underbara människor och bästa vänner. Tack för att ni finns <3

Jag är lycklig <3


Jag och söta Fia <3


Fia, Jag och Camilla <3


/Denise


Kommentarer

  • Cicci säger:

    Killarna ska absolut vara nöjda med träffen i lördags. Det var kanon!!!! Å så är det ju en mycket trevlig vana att vi träffas så ofta=) Hoppas ni kommer norrut snart.

    Kram

    2010-08-23 | 13:49:46

Kommentera inlägget här: