Denssan

Shopping och Palmfestivalen

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Måndag igen. Börjar känna mig förkyld, trött och illamående. Ingen höjdare! Men jag låtsas inte om det, har inte tid att vara sjuk, måste jobba! Nästa evcka åker man ju på semester, har en del att fixa innan dess =)
Helgen har snabbt rukkat förbi och den har varit riktigt mysig <3

Var hemma hos min älskade syster i fredags och träffade lite folk =) Alltid trevligt med mycket snack och gott att äta =) Körde dem in till stan de skulle till öltältet men jag och älsklingen struntade i det och åkte hem istället, var trötta!

Lördagen kom Camilla och hämtade mig. Vi körde in till trelle för att gå på Palmfestivalen. Vi gick igenom hela marknaden, jag shoppade ingentigt! Stolt över mig själv =)
Sen körde vi in till malmö igen och stannade på Mobilia och där fick jag shoppat =) Köpte present till morfar och lite saker till mig själv =) Hade en super trevlig dag med min underbara vän <3
På kvällen var jag och älsklingen hemma hos mormor och morfar. Åt god mat, skrattade mycket och spelade kort, härlig kväll =)

Söndagen var jag på auktion med min söta moster. Gjorde av med en del pengar, köpte 50-tals möbler till lägenheten, riktigt nöjd med mina fynd =)

Ja just det! Jag har ju glömt att nämna att ajg numera är lila/brun i håret. Jag STORTRIVS! =)
Bild kommer senare!

/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Åh, är så spänd på att få se din nya hårfärg=)

    Vad blev det för möbler på auktionen???

    Kram

    2010-08-30 | 14:54:16

Kommentera inlägget här: