Denssan

Stockholm

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ja då åker jag och älsklingen till stockholm på fredag =) Ska köpa en ny bil! Min lilla Skoda ska bytas ut mot något större så Shira kan få bättre plats =) Men jag kommer aldrig kunna lära mig att fickparkera med en komib! Hur ska jag dö överleva när jag bor i malmö, usch jobbigt! Jag som precis lärt mig att parkera med min lalla Skoda =/

Men det ska i alla fall bli roligt att ta en tur till stockholm och få träffa Marcus kusin Ralf och hans underbara fru Sara =)
Jag längtar till helgen!


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Vad skoj med en tripp till huvudstaden!

    Vad blir det för bil? Håller med om att det kan va knöligt med fickparkeringen i Malmö. Parkeringar utmed gatorna är inte anpassade för min Volvo kombi iaf.. Snarare en Nissan Micra.

    Kram

    2010-08-31 | 13:17:24

Kommentera inlägget här: