Denssan

Missa inte!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag är trött och drömmer mig hem till sängen nu. Jag önskar att jag bara kunde bädda ner mig och mysa där hela dagen, jag vill ha semester igen!

Men helgen börjar närma sig nu och som vanligt är det fullt planerad =)

Har ni inte planerat in Cardinals träff på lördag så hoppas jag att ni har gjort det nu! Solen ska skina och det kommer att komma många bilar, härliga människor och bra band, vad väntar ni på?
Underbara Pat C ska spela och det kan man verkligen inte missa. Om ni vill så får ni stå längst fram med mig coh bara njuta, kanske ta en sväng om eller två =)
Det kommer att bli en härlig dag/kväll på Hammarlunda skrot, inget ni får missa =)

Jag håller på att planera kläderna inför lördag. Tror ni att man kan ha klänning på sig utan att frysa? Har ju köpt en del nya och de vill jag gärna använda. Men det får bli mina Freddiejeans på kvällen, jag är ju en så kylling som bara fryser!
Ingen alkohol blir det för min del heller, jag får nämligen vara chafför, någon måste ju offra sig =)

Svar till Cicci: Naww stackars Tim! Han behöver inte ta åt sig, han är så fin i sin stil, den passar honom perfekt. Jag har aldrig lagt märke till att han visar kallingarna, haha =) Han är fin som han är och det ska han vara stolt över!
Massa kramar!


/Denise

Kommentarer

  • Tim säger:

    Tack för att du är så snäll mot mig. hon kollade med stora ögon på mig när hon hade läst det.

    2010-08-19 | 13:29:18

Kommentera inlägget här: