Denssan

Jag är tillbaka!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu är jag här igen, livet är tillbaka som det brukar, semestern är slut!

Jag har så mycket att berätta för er men jag vet inte om jag orkar, jag kan skriva lite i alla fall om hur underbar min semester har varit! =)

Först helgen:
Då var det som ni vet A-bombers. Det var en helt underbar helg, vilka härliga skratt och underbara människor. Det var det roligaste A-bombers jag har varit på =) Jag vill tacka alla som gjorde helgen så fantastisk! Ni rä alla underbara!

Under veckan sov jag lääänga! Shira har verkligen älskat att ha semester med bara matte. Så fort husse gick upp till jobb så kom hon och la sig tätt intill mig under täcket och bara mös! Hon kunde verkligen ligga där hela dan om jag inte tvingat henne att gå ut och kissa =)
Sen har jag varit hos mina föräldrar, min älskade syster och syskonbarn, svärföräldrarna och bara funnits! Riktigt härligt har det varit, att bara få göra det jag själv känner för!

Helg nr 2:
Var på kalas hos min söta guddotter Stephanie och träffade "gamla" vänner. Det var riktigt roligt och det kom upp många gamla minnen och härliga skratt!
Lördagen blev det partaj med de "gamla" vännerna. Vi träffades vid havet, grillade och spelade brännboll. Det blev mycket dricka och mycket skratt!
Efter några timmar åkte vi (älsklingen körde) hem till Therese och Nicklas och sjönj SingStar. Haha jag kan verkligen inte sjunga, har ingen sångröst, men jag är duktig på att få poäng, jag är grym ;)
Det blev lite för mycket alkohol för mig den kvällen, men älsklingen han var så söt och snäll och han körde hem när jag ville ;)

Tyvärr så har det inte varit fint väder under de 2 veckor jag har varit ledig. Jag som hade planerat att åka och bada och mysa i solen, men jag har inte badat en enda dag, det är liite synd om mig!
Men om några veckor så åker vi till spanien så då tar jag igen allt med sool och bad =)
Jag fick i alla fall vilat upp mig på semestern och just nu känsn det riktigt bra =)
Fick även träffa mina nära och kära, fika med söta Fia och bara finnas. Jag längtar tills nästa sommarsemester redan!

Helg nr 3:
Fredagen var det Debaser som gällde, min underbara vän Pat C Miller (Camilla) sjöng lika underbart som vanligt och jag ryser i hela kroppen av hennes vacka sång röst! Du är bäst!
Det blev bara lite dans, någon god drink, träffade underbara Cicci och snackade skit. Vi fick även besök ifrån stockholm. Det var en helt underbar fredag!
När jag och älsklingemn sedan var på väg hem, vi gick faktiskt =) Då hittar vi en plånbok liggandes på vägen. Vi kollar i den och hittar ett idkort. Så det första vi gör när vi kommer hem är att leta upp killen på nätet och vi fick rätt direkt. Ringde upp nummret och killen blev riktitg glad! Han kom direkt och hämtade den och tackade flera gånger. Tänk vad som hade kunnat hända om den hamnat i fel händer. Man ahde själv velat att om någon hittade den tog kontakt med en. Vi somnade gott sen =)
Lördagen firade vi älsklingens syster med kräftskiva =) Det var superduper gott och underbart sällskap! Vi spelade spel och det blev mycket skratt!

Jag har verkligen haft en underbar semester och jag har njutit!
Nu är man tillbaks till det verkliga livet, i alla fall några veckor till innan det blir Spanien, läängtar!


Nu får ni gärna börja med kommentarerna igen, jag har saknat dem!!!



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: