Denssan

Fruktansvärt trött

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag kan knappt hålla ögonen öppna, jag vill hem! Men jag får vänta många timmar tills jag kan lägga mig i min underbara säng och sluta ögonen. Först ska jag jobba som vanligt och ikväll sätter vi igång med ny valpkurs. Det är alltid roligt med kurser men idag hade jag hellre sovit. Men det blir nog bättre senare idag, hoppas jag!
Ska förhoppningsvis träffa min söta kusse på lunchen, då blir jag nog pigg =)

Igår var vi en sväng på Malmöfestivalen, vilket skit rent ut sagt! Vi åt mat, det är väl det enda som är bra! Musiken som spelades var usel, mycket folk och inget att titta på! Jag tycker Malmöfestivalen bara blir sämre och sämre, hur ska det sluta?

/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Hoppas du piggnar till. Lycka till med kursen ikväll.

    Nu ska jag dra till jobbet.

    Kram

    2010-08-25 | 12:42:17

Kommentera inlägget här: