Denssan

Fredagen är här!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Tack Henrik! Hoppas vi ses imorgon =)

Nu är det fredag, skönt!!
Efter jobb ska jag hämta älskligen och sen ska vi köra hem till mina underbara föräldrar. Älskligen och pappis ska på surströmmingsgillé med en massa andra grabbar och jag ska ha myskväll tillsammans med min söta mammis <3 Känenr jag mig själv rätt så kommer jag att somna efter middagen, jag är inget roligt sällskap på fredagar, haha =)

Imorgon är det äntligen dags för Cardinals träff! Grabbarna har planerat, fixat och domat och nu är det dags! Jag håller tummar och tår för att det inte regnar! Hoppas att det kommer mycket folk och att där är lika trevlig stämning som förra året! Det kommer att bli en lång dag/kväll imorgon så det är bra jag ska vila upp batterierna idag =)

På tal om vila, igår somnade jag och älsklingen redan kl 21! Sen har vi sovit som stockar båda två tilsl klockan ringde i morse, känner mig väldigt utvilad idag, härligt!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: