Denssan

Dagens ungdomar

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ursäkta mig, men hur går dagens ungdomar klädda? Har de ingen känsla för stil? Jag var nere en sväng i stan på lunchen och jag kan inte låta bli att titta på folk, den ena klädde sig värre än den tredje. Såg en kille som verkligen tog priset. Han hade på sig en par beiga Dickies vilket jag tycker är snyggt, men han hade på något sätt vridit de längst vaderna och sedan hade han ett par Inter Sport strumpor uppdragna med byxorna nedstoppade. Sedan hade han ett par konstiga skor till detta, kan man annat än skratta? Eller till de små grabbarna som springer med byxorna ner i knäveckan och visar kallingarna, ser de inte själv hur hemskt det ser ut?
Haha ja förhoppninsgvis så växer de upp någon dag =)


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Läste just högt för sonen om vad du tycker om småkillars klädsel. Det där med brallorna nere vid knäna å kallingarna synliga.... Det var en viss son som kände sig VÄLDIGT träffad.Haha

    Kramen

    2010-08-18 | 21:05:35

Kommentera inlägget här: