Denssan

Vilken underbar dag, solen skiner och fåglarna kvittrar =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är mitt huvud nästan tomt på tankar. Det brukar annars yra runt en hel del, men idag känns det tomt. Ganska skönt faktiskt. Jag orkar inte gå och tänka på något. Förutom på min älskling som alltid finns i mina tankar, men det är bra tankar det och det får mig på bra humör.. =)

Shira har blivit mycket piggare och nu springer hon i trappan igen. Hon vill verkligen inte visa att hon är nyopererad, det visar hon enbart för husse och matte när vi är ensamma. Men hon kom på sig själv i morse när hon fick för sig att hon skulle sprätta att det gjorde ont, stackars mattes lilla yrballe <3
Hon får vara med mig på jobb idag och imorgon och inte bli lämnad själv under helgen. Sen ska det nog vara bra och snart kan hon få busa igen med sin älskade Diablo <3

Ja helgen börjar närma sig och det känns riktigt bra =) Jag hoppas att det blir en sväng till min söta moster och hennes familj imorgon. Älsklingen var dålig igår och i morse så vi får hålla tummarna!
Lördagen ska jag spendera med Camilla (PatC). Vi ska ha en egendag hon och jag =) Det blir shopping, mat och en jäkla massa snack, det behöver vi! kvällen kommer jag spendera med min älskling och Shira!
Hade tänkt att försöka träffa mina små troll i helgen med, mosters älsklingar <3 Varför är dagarna inte längre och helgen en dag mer? Då hade livet varit mycket lättare.. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: