Denssan

Världens underbaraste, vackraste och snällaste Shira <3

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag måste få berömma min underbara hund!
Hon har varit med mig denna veckan eftersom hon blivit opererad. Hon har med sitt "tält", där ligger hon fint!
När jag fäller ner det tunna tyget som hänger för (utan att stänga) så ligger hon där fint. Men tratten på och allt. Hon ligger där tills jag "öppnar" och då smyger hon fram så fint. Hon kelar med alla som är på jobb och fjäskar sig in överallt. Hon har inte ens försökt att ge på sig såret som läker så fint!
Hon får en massa beröm av alla människor och säger att hon är en underbar hund med ett underbart lynne!
Jag kan bara säga att jag ha lyckats! Jag har lyckats med denna underbara varelse och jag är grymt stolt över att vara matte till världens snällaste och underbaraste hund!
Matte älskar sin Shira <3






/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: