Denssan

Vad är en krona värt för dig?

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Den finns en dam här i stan som jag brukar se. Hon går varje morgon och samlar pantburkar. Idag när jag stannade bilen så mötte jag henne. Jag kom på att jag hade en flaska i bilen, tog fram den och frågade om hon ville ha den. Hon blev riktigt glad och sken upp som en sol. Jag fick så mycket beröm att jag var en vacker flicka, inte enbart utseendet utan insidan av mig var vacker. Det goda lös igenom sa hon. Vi stod och pratade en stund och jag tror att jag fick en ny vän =)
Jag tycker att hon gör ett riktigt bra jobb som går och samlar på sig alla dessa burkar. Vilken samhällstjänst hon gör!
Denna morgonnen började riktigt bra =)

Men inte nog med det. När jag sedan öppnar min FB så har jag fått en förfrågan om att ställa upp som Pinup modell för ett skolprojekt, hur roligt är inte det? Jag tackade sanbbt JA, utan att tveka. Jag har velat ta såna bilder länge men det har aldrig blivit av och så får jag ett helt underbart erbjudande.
Kan denna dagen bli mer perfekt?? =)
Jag skulle kunna tänka mig någont i denna stilen, med en av mina klänningar eller kanske min nya baddräkt:








Spännande =)



/Denise

Kommentarer

  • vanessa lopez säger:

    hej gumms!



    fan va kul att du läser min blogg! Så roligt med fotograferingen! det är så fint med pinupor! om man hade tid och ork och cash hade man nog velat se ut så hela tiden ju. Det finns dem som som gör.



    puss och kram

    2010-04-29 | 10:28:27

Kommentera inlägget här: