Denssan

USA...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Min lördag har varit perfekt =)
Fick bokat nya tider och nu gäller det bara att tänka igenom exakt vad jag vill ha och ja jag har många ideér =) Jag längtar tills jag får ett nytt konstverk på mi kropp, även om jag vet hur smärtsamt det är men det är det värt =)
Jag och söta Camilla var en lååång sväng på stan, men tyvärr så hittade vi inte så mycket roligt. Det kan bero på att vi inte har samma smak som alla andra =) Några nya linnen och trosor blev det i alla fall och hårblommor såklart (kan inte komma hem ifrån stan utan en ny hårblomma)
Nu har jag och min älskling precis kommit hem efter en underbart god middag på Syltan med världens bästa svärföräldrar <3 Ny tv har vi också fått så ÄNTLIGEn kan jag höja och sänka volymen och byta kanal med en fjärkontroll, haha =)

Vad som händer imorgon vet jag faktiskt inte än. Är det fint väder så funderar jag starkt på att ta en tur till skogen med Shira och bara gå och njuta =)

Lite bilder ifrån USA:






















/Denise


Kommentarer

  • Cicci säger:

    Åh, dina bilder ser underbara ut.

    Låter spännande med dina nya tatueringar.

    Mina läker fint och jag har redan fått många kommentarer om dem.

    Alltid nåt att glädjas åt i denna ovissa tid här i Atlanta... Längtar hem....

    Kram

    2010-04-19 | 03:44:42

Kommentera inlägget här: