Denssan

Ny vecka = Nya möjligheter!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Måndag igen! Vad hände med helgen?? =/
Men idag känner jag mig ovanligt pigg och det tycker jag om! Det känns bra att börja veckan med ett bra humör och pigg, kan det egentligen bli bättre?? =)
Idag är det jobb som gäller och sedan hundkurs. Lång men härlig dag!
Har lämnat Shira själv hemma idag och jag hoppas att hon inte försöker att ta av sig tratten! Men jag tror inte det min Shira är för smart för det ;)

Cicci:
Jag förstår att du fått många komplimanger för dina vackra tatueringar =) De ser riktigt snygga ut!
Jag har många planer nu så jag vet inte var jag ska börja, haha.. Men jag har i alla fall bokat 2 nya tider och sedan släpper de nya i juli och då kommer det antagligen att bli fler =)
Jag förstår att du vill hem! Jag tänker på er var dag! Jag hoppas verkligen att ni kommer hem denna veckan! Jag sitter här hemma och håller tummarna för er!
Sen måste vi boka in en dag när vi kan träffas =)
Ha det underbart vännen! KRAMISAR!




Så ny vecka och massor att göra =)
Men då går veckan bara snabbt och snart är det helg ;)
Ska ni läsare hitta på något roligt i veckan? Alltd skoj att veta =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: