Denssan

Nu är det nog...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag springer tankarna i mitt lilla huvud. Där är inte tyst i en minut! Jag har så mycket funderingar om allt!
Exakt vilka funderingar jag har säger jag inte här, det är alldeles för privat. Men jag kan ge en ledtråd att det handlar om min framtid och om människor jag har omkring mig. Jag har kommit fram till att jag måste fortsätta mitt liv, ta mig i kragen och gå vidare. Inte hänga upp mig på en massa skit som i slutändan inte ger mig något mer än mer bekymmer.
Jag tänker inte lägga ner mer tid på något som inte är bra för mig och som bara gör livet svårare för mig. Det är slut med det nu!


/Denise

Kommentarer

  • sara säger:

    svar: det lät mysigt! filmkväll är aldrig fel. mikn dag har varit helt okej!



    kramis

    2010-04-19 | 19:48:31
    Bloggadress: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här: