Denssan

Jäkla Jetlag!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu har jag snart sovit bort två dagar!
Den dagen vi kom hem somnade jag kl 16 på soffan, sen blev det sängen halv 7. Sov som en stock hela natten!
Igår efter jobb körde jag direkt hem, åt mat och sedan somnade jag på soffan. Älsklingen körde en sväng till Malin och lilla Lo men jag orkade inte. Jag proppade i mig Ipren och massa nässpray sen somande jag gottigt! Vaknade halv 9 och hoppade ifrån soffan till sängen. Älsklingen kom inte hem fråns klockan var halv tolv och då sov jag som en stock. Vaknade till snabbt, fick min godnattpuss sen somnade jag om lika gott igen.
Idag känner jag mig mer som en människa. Näsan rinner fortfarande med inte lika mycket. Huvudvärken är nästan borta!
Men jag tror inte att jag kommer orka göra något i helgen. Älsklingen ville ut imorgon men jag vet inte hur det blir. Jag får helt enkelt se hur det blir med min förkylning. Tar en dag i taget =)

Idag tänker jag i alla fall inte göra mycket efter jobb. Jag är sugen på chips och dippa och se någon bra film så det siktar jag in mig på. Ska försöka få med älsklingen på det med.. =)



/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Tjena vannen!

    Hoppas din jetlag har lagt sig nu over helgen. Och att forkylningen har slappt lite.

    Vi har haft lite svalare vader over here i helgen, men hoppas det blir battre sista dagarna.

    Langtar inte hem, utan vill stanna ett tag till.

    Imon blir det Santa Monica o Hollywood inkl LA Ink. Hoppas pa samma tur som du hade, med att fa traffa Kat!

    A pa tisdag ska nalarna ga varma i mitt skinn!!!!

    Kram

    2010-04-12 | 06:40:54

Kommentera inlägget här: