Denssan

Jäkla idiot grann f*n!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu har hon fan varit igång igen! Jag hör hennes jäkla skrik och äckliga röst hela natten! Idag är jag helt slut! Hur kan de tillåtna att hon får bo kvar? Helt sjukt!

Men men inget jag kan göra. Det är bara till att sätta på sig smilet och tänka positivt hela dagen. Det känns alltid bättre då =)
Igår blev det hundkurs och jag kan inte säga annat att det går verkligen framåt och det har blivit sån skillnad på alla! Vi är riktigt nöjda!
Var inte hemma från klockan var 21. Då blev det mackor och myspys med min älskling till Spårlöst!

Idag blir det hundkurs idag fast Rally =) Jag funderar lite på att träna med Shira, men jag vet inte om jag vågar pga av hennes stygn. Men man kan ju ta det försiktigt och bara köra lite sitt och ligg, hon behöver verkligen och hon vill =) Så får se!

Igår fick jag ett underbart gulligt mail på min facebook av en underbar vän! Känns så skönt att vi funnit varandra!
Nu kan jag verkligen ta mig vidare i livet, allt känns mycket lättare nu =)

Ett av mina absoult favorit uttryck har jag fått ifrån Pumbaa i Lejonkungen och jag kan inget annat än att hålla med:

Lämna det bakomflutna före dig!


pumba.jpg image by redsoxwinitall04

På söndag får ni förresten hålla tummarna för mig och älsklingen för då ska vi kolla lägenhet. Jag hoppas hoppas hoppas!! =)


/Denise


Kommentarer


Kommentera inlägget här: