Denssan

Jag tycker inte om parkeringsvakter!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår skulle jag som vanligt på onsdagar sova ensam hemma i min lägenhet. Men efter Ku ville jag hem till min älskling och sova tätt intill honom. Jag kom in sent till Malmö och hittade ingen parkering! Så jag fick ställa mig där jag endast ställer mig i "kris situationer". Tänkte för mig själv "klockan är så mycket så här kommer inga parkeringsvakter". Men f*n fick jag för det. Kom ner nu i morse och de jäklarna har gett mig 800 kr i böter för att jag står 0,5 meter för nära korsningen. Man får stå 7 meter ifrån och jag står 6,5 meter. EN HALV YNKA METER! Jäkla skit säger jag bara. Skit ner er!
Förbannad som ett bi går jag morgonpromenaden med Shira, försöker lugna mina nerver! Sätter mig sedan i bilen, på med radion. Där spelar de min absolut favorit låt, Meatloaf - i would do anything for love. jag skrivar uoo volymen på högsta och all ilska rinner ur mig! Vad hade man gjort utan musik??

Så ja det är väl bara till att inse att man blir 800 kr fattigare denna månaden. Inget att göra mer än betala hur surt det än är!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: