Denssan

Jag är trött på denna hålan!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag är så fruktansvärt trött på Trelleborg. På hela jäkla stan och människorna som bor här. Det känns som att människorna aldrig växer upp i denna stan! Man kan inte gå ut och ha roligt en kväll utan att någon jäkla idiot ska förstöra för en. De retar sig på minsta lilla och ska ställa till med bråk, hallå vi är inte 14 år längre! Bli mogna och väx upp! Är det inte dags att växa upp, skaffa familj och helt enkelt bli vuxen? Bråka och slåss höll man på med när man var 14 - 15 men hur kul är det nu? Det är bara pinsamt!
Sen behöver man inte tycka om alla människor, men man kan respektera dem för hur de är. Jag är inte någon som släpper in vem som helst i mitt liv och tycker inte om många människor, men jag respekterar dem för att de är människor! Sen behöver jag inte lägga ner min tid på dem men jag skulle inte få för mig att slåss och bråka för att de inte ser ut som jag, beter sig som jag mm. Det är inte konstigt att världen ser ut som den gör när man inte ens kan gå ut och ha trevligt en kväll i lilla Trelleborg utan att det blir ett jäkla liv!
Hade jag inte haft min älskade syster och hennes familj, mina älskade föräldrar, min älskade lillebror och resten av släkten i denna stan så hade jag flyttat långt härifrån!
Men lämna denna stan ska jag i alla fall, inte så långt, Malmö räcker! Skönt ska det bli!


Vi hade i alla fall roligt i början av kvällen =)








/Denise

Kommentarer

  • Eraze säger:

    Det är tråkigt när sådant händer tyvärr :/

    2010-04-12 | 09:50:27
  • Veronica"Ånka" säger:

    Tyvärr finns det idioter överallt, vart man än kommer i denna vida värld! Tur att inte HELA kvällen var dålig iaf!=)

    2010-04-15 | 20:45:30
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: