Denssan

Dags för vardagslydnad =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Snart dags att bege sig hem för dagen. Det blir till att äta resterna ifrån igår (tonfiskgratäng, mums). Kanske hinner vila en halvtimme med sen köra till Ryttaregården. Idag är det Vardagslydnadsträning, skojigt. =). Jag har missat två gånger så det ska bli roligt att se hur mina kursare har utvecklas, jag har bara hört goda nyheter! Jag hoppas att vädret håller i sig så att man slipper stå och frysa, tränar man inte själv utan endast ger order så blir man snabbt kall!
Ta en titt på vår hemsida om du är intresserad av hundträning, vi kan erbjuda allt ifrån valpkurser upp till elit samt Rallylydnad =)
www.ryttaregardens.se/hundcenter

Imorgon får ni hålla tummarna för att allt går bra för min äslakde Shira. Hon ska kastreras vilket innebär att de tar bort hela livmodern. Det ska bli skönt att slippa löpet, men nja ajg är lite nervös för att lämna in henne, hon hatar verkligen att gå till vetrinären. Men allt kommer att gå bra för mattes hjärta <3

Matte älskar sin lilla fis <3 <3 <3



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: