Denssan

Saknar dig!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag saknar min älskling, vill att han ska komma hem NU! Vill krama om och pussa på honom! Men jag får hålla mig till måndag, hur det nu ska gå.. =/
Du och jag för alltid älskling <3


Som tur är så har jag min underbara Jenny som är med mig hela tiden.. =).. Idag ska vi hem till mammis och pappis på mat och mysa.. Sen får vi se om vi orkar utgång idag, det hade varit väldigt trevligt, men jobb imorgon ju..
Efter jobb ska jag på kalas till söta lilla Dogge som har fyllt 1 år, stor kille nu.. =). .Sen ska jag och jenny till Skegrie och passa Diablo, Shiras pojkvän.. =). .Så det blir långpromenad och mys framför tv:n.. =)..
Söndag ska vi köra till Råå, ska ställa ut Shira..  Det kommer 115 st ridgbackar så det ska bli spännande. Ni får hålla tummarna för min sessa!

Ha en trevlig helg!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: