Denssan

Måndag måndag måndag...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag ville jag verkligen inte gå upp, jag hade kunnat göra vad som helst för att ligga kvar i sängen någon timme till. Klockan ringde redan kl 6 men nja jag kom inte upp från kl 6.35. Så kan det vara ibland, det var bara till att slänga på sig kläder, snabbt ut med hunden (eftersom det regna så skyndade Shira sig allt vad hon kunde). Jag kom faktiskt inte så sent till jobb, var här kl 7.50.

Har haft en bra helg. Var hos min frisör även kallad min kusin i fredags.. =).. Det blev grymt snygg färg på håret och jag vågade att klippa lugg! Har länge tänkt på det men nja tvekat. Men nu så och jäklar vad snyggt det blev! Tack min söta Isabella för att du fick mig att våga, du är bäst <3 <3 <3
Sen åkte jag hem till älski och han tyckte ocskå att håret var riktitg snyggt, snyggare än innan.. =) Vi tog en tur hem till Malin och Brian och spelade Wii, fan vad skoj! Har aldrig testat det innan men nu vill jag ha ett.. Älski lyckade vinna på bowlingen med hela 4 poäng över mig, hur surt är inte det! Sen vann jag iofs på tennis, så vi hamnade lika.. ;)..  Åkte hem vid 11 tiden, helt slut!
Upp kl 8 på lördagen. Träfafde Jenny och Jimmy utanför Old Bones, vi hamnade som nr 3 i kön, perfekt.. =). .Kl 9.30 kom de ut och satte upp nummerlappar, perfekt slapp sitta där till kl 12.. =).. Så vi tog en runda i staden, hamnade på Systrar och Bröder och drack varmchocklad, mumsigt!
Sen tillbaka till kl 12 och de killarna som fått lapparna innan oss dök inte upp så vi var först i kön, härligt! Jag fick tid den 12 januari för att fixa BÅDA fötterna samtidigt, jäkel jag kommer dö! Men vill man vara fin så får man lida pin.. ;).. Marcus bokade 4 tider och Jenny med. Så vi kommer väl att bosätta oss där hela januari, haha... =)
hem till syster sen och Marcus hjälpte till med köket medans jag busade med mina små hjärtan <3 <3 <3
Sen bar det hem till min morbror och Sandra, åt god mat och snackade. Tack för en trevlig kväll!
Det blev även en sväng till Kristall, Marcus hade klassträff. Men fy för, aldrig mer nykter där, fan vilket ställe!För det första hur fan kan det komma in folk som inte ens är 18 år, det är sjukt! Men men inte mitt problem.
Stannade till kl 2 sen gick jag och mitt hjärta hem och somnade gottigt!

hela sändagen spenderade hemma hos syster och en massa bus med mina små troll <3 <3 <3 Man får inte sitta ner i 2 sekunder utan att de kallar på en, gulligt! Man är helt slut efterv några timmar.
Sen åkte vi hem till mina "svärföräldrar" och åt god mat och marängswisse, underbart gott! Tackar ni är bäst!

Idag är jag helt slut! Sitter på jobb och bara längtar tills det är frukost, 40 min kvar, kommer jag att överleva?

Ikväll är det hundkurs, hoppas det slutat att regna tills dess!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: