Denssan

Livet leker idag...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har sovit som en stock i natt, har nog inte vaknat en enda gång, helt underbart! Annars är jag mästare på att vakna mitt i natten och är kissnödig eller behöver snyta mig, störigt är det. Men i natt har jag bara sovit. Underbart! Känner mig ganska så pigg idag även om min näsa inte vill sluta rinna.

Men idag har jag i alla fall bestämt mig för att åka och träna med älski, det behövs! Har redan packat väskan så jag snabbt kommer iväg efter jobb. Ska träffa älski utanför, Shira får helt enkelt stanna i bilen.
Sen när vi tränat i 1,5 timme så är det en pronemad med Shishi som gäller, mysigt! Vi ska hinna med att äta mat med, kommer väl bli vid 9 ikväll, haha.. =)

Ja det är min dag idag, mycket att göra.. =)

Fick mail ifrån söta Linda idag. Så skumt för igår satt ajg och tänkte på henne och bestämde mig för att skicka iväg ett mail idag på jobb, men hon han före, ibland kan man läsa varandras tankar, skrämmande egentligen!

Jag stortrivs verkligen i min nya frisyr, den är helt underbar!! <3

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: