Denssan

Jag älskar fredagar!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Underbart älskade fredag! Kan man känne rmer gläjde? =)
Idag ska vi på kalas till min söta kusin Rasmus som fyllt 16 år, han är en stor kille nu! Det är inte klokt vad tiden går fort, känns inte som det var så länge sedan han sprang omkring med sina 3 "Bumsar" och var underbart söt! Saknar den tiden ibland!
Jag hoppas på att det kanske blir lite korspel eller något skojigt.. =)

Imorgon ska jag och älski påbörja vår träning tillsammans, så roligt det ska bli! Älski är helt inne i detta och han kommer att köra slut på mig första dagen! Vi har i alla fall kommit överrens om att vi ska köra minst två pass i evckan plus stryketräning några gånger i veckan, jag hoppas att jag tycker det är skoj. Jag måste verkligen komma igång och få form på min kropp. Det är inte att jag vill gå ner i vikt, mer få kroppen fast.. =)
Men det är extra roligt när jag sak träna med mitt hjärta!
Sen på lördag kväll är vi bjudna till Old Bones, det ska bli trevligt.. =)..

Söndagen är inte planerad än, förhoppningsvis blir det lugn och skön, kanske en långpromenad på Bulltofta.. =)

Jag fick underbart fina öronhänge av min bästa vän Jenny här om dagen! Tack mitt hjärta!


/Denise

Kommentarer

  • Eraze säger:

    Är man 2 så komemr träningen gå bättre, då peppar man varandra :) Komemr säkert gå jätte bra

    2009-09-18 | 14:11:55
    Bloggadress: http://eraze.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: