Denssan

Då jobbar man länge idag då.. =/

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag hade ajg sovmorgon, sattan vad skönt!
Gick en härlig promenad med Shira vid havet, helt underbart! Det skulle man haft tid till varje morgon!
Kom till jobbet halv 12, känder väldigt ovanligt.. =). .Bara det att nu ska jag sitta här 4,5 timme till, det känns däremot inte lika skoj.. =/
Sen ska jag köra rally hem till mitt hjärta, han åker till Spanien imorgon.. :,( Det är exakt ett år sedan vi var där sist och vi bokade att vi skulle åka tillsammans denna helgen med, men eftersom det är Kyrkoval och valet håller på från och med denna veckan + denna helgen så kan jag inte ta ledigt ifrån jobb, så älsklingen får åka på Rockabillyfestival utan mig, tråkigt!
Jag kommer att sakna honom som alltid när vi är ifrån varandra, jag hatar det verkligen! Men han kommer hem på måndag igen, längtar! Jag hoppas att dessa dagarna och helgen går fort!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: