Denssan

Äntligen äntligen äntligen!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag kommer min älskling hem, underbart! Han kommer inte hem fråns sent i kväll eller kanske natt, men jag ska vara där och vänta. Måste få kramar och pussar, har saknat dem!

Har haft en bra helg med underbara töser.. =)
Det blev middag hos mammi och pappi i fredags, superduper gott <3 Sen körde jag och jenny hem och åt godis, sen vid halv 10 kom Liza.. Satt och snackade en massa skit som vi alltid gör, haha.. =). .Sen blev det en sväng ner till Lyktan. Träffade Linda och Tess, trevligt trevligt.. =).. Tyvärr så orkade jag inte stanna så länge, hur kul är det att vara helt nykter på Lyktan? Helt okey den första timmen, mycket att skratta åt.. Haha.. =)

Lördags jobbade jag mellan 10-13, ganska lungt.. =).. Sen träffade jag syster och mina två hjärtan Vince och Alice. Gick en sväng på stan och shoppade present till söta lilla Dogge. Sen åkte vi på 1 års kalas, mysigt!
Träffade min kära släkt <3
Sen körde jag och Jenny till Skegrie för att passa Diablo.. =).. Lollo och barnen kom och ävwn min söta kusse Bella <3 Det var en väldigt lugn kväll, vi tittade på film och åt en MASSA gottigt.. =)

Söndagen körde jag och Jennt till Råå för att ställa ut vår älskade Shira.. =).. Så duktig min sessa var! Hon sprang som en prinsessa och stod som en Drottning, så stolt jag var! Hon är helt enkelt den finaste som finns, min sessa <3

Tack för en trevlig helg! Speciellt tack till Jenny som överlevt att leva med mig så många dagar, du är bäst!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: