Denssan

Underbar start på en underbar fredag!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår var jag och Jenny på middag hos Camilla. Riktigt gott och trevligt sällskap. Vi måste träffas snart igen!
Var hemma runt 10 tiden, in i duschen titta på tv och kela lite med älsklingen. Han visade sina nyinköpta kläder, riktigt snyggt, han kan om han bara vill.. ;)
Somnade runt 11 helt slut!

Har sovit som en stock i natt och ville inte gå upp när klockan ringde. Men inget val, det var bara till att resa på sig, fixa håret och ta på sig. Gick en promenad med Shishi och sedan satte jag mig i bilen. Tryckte igång radion och där spelades en av världens bästa låtar Meat Loaf - I Would Do Anything For Love! Höjde volymen på max och sjöng med högt och tydligt och bara njöt, kan dagen börja bättre?? =)

Nu sitter jag på jobb och om 10 minuter är det dags att äta frukost, jag håller på att dö av hunger!
Har ett antal timmar kvar att jobba idag, sen ska jag köra hem en sväng till min syster och busa med mina små troll. Jag har även fixat låtsas tatueringar till Vince som jag vet att han har velat ha länge men syster har inte hittat några, men det har moster Densie. =) Han kommer att bli glad mosters lilla prins!

Sen ska jag och älsklingen hem till mina söta morföräldrar och äta middag och spela kort.. Det var längesedan nu och det ska bli rikrigt skoj.. =).. Så idag blir det en lugn och skön fredag.. =)

Imorgon blir det partaj hos min syster och jag ser väldigt mycket farmemot detta! Ska bli super skoj och jag hoppas att Shira kan vara i Skegire så att även jag kan dricka och följa med ut och skaka på de lurviga.. =)

Ha en trevlig helg alla!


/Denise

Kommentarer

  • Eraze säger:

    Jag har många fejk tattos hemma som bara ligger där :P säg till så kan jag ta med mig en dag

    2009-10-30 | 10:43:32
  • Veronica säger:

    Så sant så =) ja oh ja, hur svårt är det att bara stå för vad man sagt o gjort egentligen? varför säga o göra saker ens som man inte kan stå för kan man ju undra med då. Ja ska jag lägga upp sen =) får ju du med göra då!=) trevlig helg =)

    2009-10-30 | 17:20:54
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: