Denssan

Underbar fredags med töserna!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag vill börja med att tacka alla underbara töser ifrån fredags! Jag hade en underbart trevlig kväll med mycket snack och dansande.. =).. Vi måste verkligen ta och göra om det snart igen!
Min fredag var grymt bra, vi var 14 st töser, erotic party, dricka, singstar och sedan dans, kan det bli bättre?? =)


Tyvärr kom inte Therese med på bilden, någon var ju tvungen att ta fotot..

Vaknade tidigt i lördags, som alltid! La mig på soffan för att inte väcka Jenny och såg tv. Vid 11 tiden kom vi iväg på frukost på Palmblads, gottigt! Vid 13 tiden kom älskling in och vi hämtade upp Vince, Åkte till Mc Donalds och sedna på bio för att se Alfons Åberg, han är så duktig min lilla prins. Satt tyst och fint under hela filmen och bara njöt.. =).. Han var verkligen sötast i världen när han sa att han skulle betala för godiset innan bion och lade upp en krona helt nöjd, naww världens sötaste!
Sen stannade vi hos min syster ett tag, åt i Skegire sedan hem och göra sig iordning inför kvällen. Vi var bjudna hem till Fille och Pillan och som vanligt är där alltid riktigt trevligt, tackar för en super trevlig kväll! Ses snart igen hoppas jag!

Söndagen spenderade jag hemma hos min syster och mina två älsklingar. Det blev mycket mys framför tv:n och mycket bus! Moster älskar er mest i världen!

Idag har vi avslutning på våran kurs, ska bli skoj.. =).. Vi har planerat lite tipsrunda och andra roliga saker.. Men jag tror att vi alla kommer att ses igen i början på nästa år.. =)

Dags att jobba!

/Denise

Kommentarer

  • Therese säger:

    Ja, jävla sätt alltså :P Hamnade iallafall på några foton haha

    2009-10-19 | 14:27:43

Kommentera inlägget här: